Advocaat(-stagiair) Onroerend Goed, Aannemingsrecht en Overheidsopdrachten

in Antwerpen

;

GSJ advocaten is een middelgrote Antwerpse KMO met zo’n 100 medewerkers, in een hybride mix van werknemers, zelfstandige advocaat-medewerkers en vennoten. Ons motto, “Gedeelde kennis is dubbele kennis,” vormt de kern van wie we zijn: kennisdeling en samenwerking staan centraal in onze aanpak.

De toenemende complexiteit van dossiers vraagt vaak om de inzet van meerdere advocaten met specifieke expertise. Dankzij onze zes overlappende vakgroepen kunnen onze advocaten samenwerken en elkaars kennis uit diverse domeinen inzetten. Dit stelt ons in staat om ieder dossier vanuit verschillende invalshouden te benaderen en om onze expertise optimaal te benutten. Zo kan iedere advocaat zich volledig ontwikkelen binnen zijn of haar specialisatie en blijven we onze cliënten op een hoog niveau van dienst.

Onze werkwijze benadrukt onze kernwaarden: kennisdeling, samenwerking en het streven naar de best mogelijke oplossingen voor onze cliënten.

https://www.gsj.be/nl

Wij zijn op zoek naar een advocaat(-stagiair) Onroerend Goed, Aannemingsrecht en Overheidsopdrachten

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar twee nieuwe collega's met een bijzondere interesse in het Onroerend Goed, Aannemingsrecht en Overheidsopdrachten.

Wie zoeken we?

  • Een werklustige en nauwgezette advocaat(-stagiair) met een bijzondere interesse in onroerend goed, aannemingsrecht en overheidsopdrachten.

  • Een Master in de rechten met een sterk academisch parcours.

  • Een teamplayer die strategisch en probleemoplossend denkt.

  • Ervaring aan de balie of in de privésector, specifiek in overheidsopdrachten, vastgoedrecht, aannemingsrecht en onroerend goed is een pluspunt, maar geen vereiste.

  • Je bent sterk in zowel mondelinge als schriftelijke communicatie.

  • Je hebt verantwoordelijkheidszin en kan vlot werken in teamverband. Je rapporteert aan de drie vennoten die de vakgroep aansturen.

Wat bieden wij?

  • Multidisciplinaire dossiers inzake overheidsopdrachten, stadsontwikkeling, publiek-private samenwerking, aanneming van werk, levering van diensten, en geschillenbeslechting.

  • Mogelijkheden om jouw kennis verder te verdiepen binnen een professionele, dynamische en aangename werkomgeving.

  • Competitieve verloning, aangepast op jouw kwalificaties en ervaring.

  • Modern en vlot bereikbaar bereikbaar kantoor.

Word je enthousiast van deze functieomschrijving en ben je op zoek naar persoonlijke groei in een uitdagende omgeving? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet!

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?